سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت‌ها باید گسترده‌تر شود

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: نظارت‌ها باید گسترده‌تر شود و از فعالیت صنوفی که مخل اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی هستند جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در هشتمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گفت: تعطیلی صنوف طی چند هفته گذشته باعث شد تا وضعیت شهر‌های مختلف کشور و استان از نظر شیوع ویروس کرونا بهبود یابد و بسیاری از شهر‌ها از وضعیت قرمز خارج شده و شرایط برای فعالیت صنوف فراهم شد.

اوافزود: اگر صنوف و مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند این شرایط تداوم نخواهد داشت و قرمز شدن وضعیت شیوع این ویروس، صنوف را مجددا به تعطیلی خواهد کشاند، بنابراین از همه فعالان بازار تقاضا داریم نسبت به رعایت شیوه نامه‌ها حساس باشند.

طلوعیان ه گفت: لازم است نظارت‌ها گسترده‌تر شود و از فعالیت صنوفی که مخل اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی هستند جلوگیری شود تا مجددا شاهد تعطیلی صنوف نباشیم و بازاریان مبیش از این آسیب نبینند.

او در خصوص فعالیت دستفروشان در سطح استان نیز گفت: با توجه به این که یک مغازه دار باید اجاره مغازه، حق اشتراک و مصرف آب و برق و گاز و مالیات و اتحادیه را پرداخت کند، فعالیت دستفروشان اجحاف در حق صنوف است.

طلوعیان افزود: نظارت بر واحد‌های صنفی پروانه دار بسیار راحت‌تر از دستفروشانی است که هیچ مجوزی ندارند، بنابراین ما با فعالیت دستفروشان مخالف هستیم.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.