سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز جامع نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی ایلام ۹۵ درصد پیشرفت دارد

کاظمی از مراحل پایانی تکمیل مرکز جامع نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام خبر داد و گفت: این مرکز با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اظهار داشت: این مرکز به منظور ساماندهی افراد بی سرپرست و اشخاصی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند، احداث شده است.

او افزود: با توجه به اینکه آموزش و توانمندسازی و حمایت از این اشخاص نیاز به یک مرکز مجهز در شهر ایلام داشت با پیگیری این اداره کل و مساعدت وزارت راه و شهرسازی (شرکت مادر تخصصی باز آفرینی شهری ایران) و همکاری مسئولان استان، احداث ساختمان این مرکز در یکی از سکونتگاه‌های هدف شهر ایلام (محله سبزی آباد) در مراحل پایانی کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: مرکز جامع نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام با زیر بنای سه هزار متر مربع در سه طبقه در مراحل پایانی کار است و به زودی تکمیل و تحویل اداره کل بهزیستی استان می‌شود.

به گفته کاظمی تاکنون برای احداث این مرکز ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: این مجموعه ظرفیت نگهداری حداقل ۵۰ نفر از افراد آسیب دیده اجتماعی را دارد و افرادی که وارد این مرکز می‌شوند با آموزش‌های صحیح، مشاوره و شرکت در دوره‌های آموزشی توانمندسازی شده و تلاش می‌شود که برای این فراد نیز ایجاد اشتغال شود

کاظمی ابراز امیدواری کرد: که این مرکز بتواند به مامنی برای افراد آسیب دیده مبدل شود و آنان بتوانند از خدمات آموزشی، بهداشتی و اجتماعی شهر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.