سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲۰ عضو یک شرکت‌ هرمی در رامسر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری ۲۰ عضو یک شرکت‌ هرمی در رامسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گروهی از افراد تحت عنوان شرکت هرمی به بهانه ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرقت.

او افزود: باانجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر دریافتند، تعدادی از اعضای این شرکت هرمی با ترفند‌های مختلف از جمله بیکاری جوانان تحصیل کرده و به بهانه ایجاد اشتغال از نقاط مختلف کشور اقدام به عضوگیری می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به هماهنگی قضائی از شناسایی محل فعالیت این افراد خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل تجسس کلانتری ۱۲ در عملیاتی غافلگیرانه ۲۰ عضو از این شرکت هرمی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ساداتی از کشف کتاب ها، جزوات و تلفن همراه در بازرسی از محل فعالیت این افراد خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون ریالی برای هر کدام روانه زندان شدند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.