سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش مجازی در مدارس سیستان‌ و بلوچستان همچنان تداوم دارد

رییس اداره اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان ‌و بلوچستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا فرآیند آموزش دانش‌آموزان در تمامی شهرستان‌های این استان در هفته جاری نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

داوود گلی رییس اداره اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان ‌و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا فرآیند آموزش دانش‌آموزان در تمامی شهرستان‌های این استان در هفته جاری نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

گلی ادامه داد: این اقدام در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و صیانت از سلامت همکاران و دانش آموزان اتخاذ شده است.

او  افزود: همچنین به منظور انجام امور مختلف اداری و سیستمی و پاسخگویی به مراجعات احتمالی، حضور عوامل اداری مدارس به صورت ۵۰ درصدی در روزهای زوج و فرد الزامی و حضور معلمان و دبیران در مدارس کاملا اختیاری خواهد بود.

رییس اداره اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان گفت: مهمترین هدف و اولویت اصلی آموزش و پرورش استمرار فرآیند آموزش چه به صورت حضوری و چه از درگاه مجازی خواهد بود و همکاران فرهنگی در این زمینه همت خواهند کرد.

تاکنون افزون بر ۲۴ هزار و ۹۴۴ در سیستان و بلوچستان کرونا گرفتند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.