سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۴۵ هزار نفر از بیمه تکمیلی در کرمانشاه

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از بهره مندی ۴۵ هزار نفر از بیمه تکمیلی تامین اجتماعی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایمان بیوس مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : ثبت نام بیمه تکمیلی برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای آذر آغاز شده و تا ۲ ماه دیگر ادامه دارد.

او گفت : بر اساس قرار داد جدید کانون بازنشستگی کشوری با یکی از بیمه‌های تکمیلی افراد می‌توانند از آذر ۱۳۹۹ تا پایان آبان سال ۱۴۰۰ از مزایای آن استفاده کنند.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره هزینه بیمه تکمیلی افزود: مبلغ بیمه تکمیلی برای هر نفر ۶۵ هزار تومان است که ۲۱ هزار تومان آن را سازمان تأمین اجتماعی و ۴۴ هزار تومان آن را فرد پرداخت می‌کند.

بیوس افزود: بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند همسر خود بدون هیچ شرطی بیمه کنند، اما در مورد فرزندان باید همه فرزندان بیمه شوند و یک فرزند به تنهایی نمی‌تواند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرد.

او ادامه داد: پارسال ۴۵ هزار نفر از بیمه تکمیلی سازمان تأمین اجتماعی استفاده کرده‌اند.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: افرادی که در گذشته مشمول بیمه تکمیلی نبودند می‌توانند با مراجعه به کانون بازنشستگی از قوانین جدید مطلع شوند و در صورت داشتن شرایط لازم مدارک لازم را تحویل دهند و پس از آن کانون بازنشستگی لیست افراد را به سازمان ارسال می‌کند.

بیوس گفت: با توجه به اینکه ثبت نام این طرح سه ماه زمان دارد، اما افراد هر چه سریع‌تر ثبت نام کنند و ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.