سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامی داشت دهه فجربا محوریت فضای مجازی

در اولین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان بر محوریت فضای مجازی در برنامه‌های امسال تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات موثر در پیروزی انقلاب اسلامی برای همه قشر‌ها بویژه نسل جوان استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: با توجه به شرایط موجود و همه گیری ویروس کرونا، بایستی برنامه ریزی‌ها به شکلی باشد که بتوانیم مراسم‌ها این دهه را از طریق فضای مجازی و سایر بستر‌ها برگزار کنیم.

انجم شعاع تصریح کرد: ستاد دهه فجر استان کرمان از امروز در مرکز استان و به صورت همزمان در شهرستان ها آغاز به کار خواهد کرد و در شهرستان‌های مختلف  نیز ستاد‌هماهنگی برنامه ها راه اندازی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت:در ستاد مرکزی دهه فجر ۲۴ کمیته و کارگروه مختلف نیز تعیین شده که هر کدام بر حسب شرایط موجود برنامه ریزی و وظایف محوله را اجرا خواهند کرد.

به گفته انجم شعاع ، نگاه ویژه به خدمات ارتش، استفاده از فضای مجازی در برگزاری ازدواج‌های آسان، برگزاری مراسم جشن محوری هیئات مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری جشنواره دهه فجر ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان، راه اندازی کارگروه زن و خانواده و فرزندان و خانواده در دهه فجر، متحد الشکل بودن تبلیغات گسترده در ایام‌دهه فجر در فضای مجازی استان، از‌مهمترین پیشنهادات و مصوباتی بود که در اولین جلسه هماهنگی دهه فجر استان ارائه شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دهه فجر ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.