سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار آبادان:

هشت محله آبادان در فهرست بافت فرسوده شهری قرار گرفت

محمودرضا شیرازی گفت: برای بازسازی هشت محله کم برخوردار شهرستان تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمودرضا شیرازی شهردار آبادان گفت: هشت محله کم برخوردار آبادان از جمله ذوالفقاری، سده، جمشیدآباد، شطیط، کفیشه، کوی بهار و نیز مناطقی از کوی قدس در فهرست بافت فرسوده شهری قرار گرفت.

او افزود: برای بازسازی این مناطق محروم که از جمله مناطق پر جمعیت شهر آبادان هستند تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده است.

شهردار آبادان به اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی هشت محله بافت فرسوده آبادان از سوی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: برای اصلاح زیرساخت‌های این محله‌ها با وزارت مسکن و شهرسازی هماهنگی شده و طرح جامع دفع آب‌های سطحی، احداث جوی، جدول و آسفالت در این مناطق اجرا خواهد شد.

شیرازی اظهار داشت: با اجرای این طرح و استقبال شهروندان، بخش‌هایی از محله‌های قدیمی شهر آبادان که دچار فرسودگی شده و منظر شهری را زشت کرده بازسازی و نوسازی می‌شوند.

او همچنین با اشاره به بودجه ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی سال ۹۹ شهرداری آبادان افزود: به طور متوسط ماهیانه ۱۲۰ میلیارد ریال بابت حقوق به کارکنان شهردار پرداخت می‌شود در حالیکه درآمد ماهیانه این شهرداری ۷۰میلیارد ریال است.

شهردار آبادان گفت: با اختصاص بخشی از عوارض آلایندگی به محیط زیست بخش عمده‌ای از درآمد شهرداری آبادان کم شده است. 

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.