سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نسبی دمای هوا در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا اواسط هفته دمای هوا در اردبیل افزایش نسبی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی ،مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با پایداری شرایط جوی در مناطق مختلف استان تا اواسط هفته شاهد افزایش نسبی دمای هوا در اردبیل خواهیم بود.

سیاوش محمدی با اشاره به اینکه هوای ابری و مه آلود امروز نیز در مناطق شمالی و نوار شرقی استان ادامه خواهد داشت، افزود: پیش بینی می‌شود در مناطق مرکزی و جنوبی استان به تدریج از میزان ابرناکی هوا کاسته شده و آسمانی صاف تا نیمه ابری برقرار شود.
وی همچنین از افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در روز‌های آینده در استان خبر داد و گفت: با پایداری شرایط جوی، در طول روز‌ها دمای هوا چند درجه‌ای افزایش یافته، ولی در ساعات شب در مناطق مرکزی و جنوبی افت محسوس دما ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: انتظار داریم روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته آینده پدیده غالب در بیشتر مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی وزش باد جنوبی گاهی با سرعت تند تداوم داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه از عصر سه شنبه هفته آینده سامانه جدیدی استان اردبیل را فرا می‌گیرد تصریح کرد: با ورود این سامانه از اواسط هفته آینده به استان اردبیل شاهد افزایش ابر و بارش باران در اغلب مناطق استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.