سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش منع تردد و کاهش ۵۰ درصدی کارکنان و تعطیلی مشاغل در قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت : محدودیت‌ها در بخش منع تردد و کاهش ۵۰ درصدی کارکنان و تعطیلی مشاغل گروه‌های سه و چهار همچنان در این شهرستان با وضعیت نارنجی ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : هم اکنون در قصرشیرین تمامی واحد‌های مشاغل گروه یک و ۲ با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی فعال است و تیم‌های نظارتی ستاد کرونا نیز با تمام توان بر فعالیت این واحد‌ها نظارت می‌کنند.

او گفت : از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در قصرشیرین از مجموع نمونه گیری‌های انجام شده، آزمایش ۴۱۲ تن مثبت بوده که از مجموع مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ نیز ۲۰ نفر فوت کرده اند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: قانون منع تردد برای پلاک‌های غیربومی نیز همچنان اجرا می‌شود و در صورت مشاهده موارد تخلف با متخلفان برخورد و خودرو‌هایی که از این قانون سرپیچی کنند جریمه می‌شوند.

تاتار افزود: با اجرای طرح شهید سلیمانی و حضور تیم‌های مراقبتی بهداشت و درمان به صورت محله محور با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت نیز تاکنون ۱۲ هزار و ۶۰۷ تن از آموزش‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا برخوردار شده اند که در این خصوص ۲۰ بیمار شناسایی شده اند.

او ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی ۱۰ تیم شامل چهار تیم مراقبتی، چهار تیم حمایتی و ۲ تیم نظارتی در قصرشیرین فعالیت می‌کنند که توسط تیم‌های حمایتی نیز هشت تن شناسایی وتیم نظارتی نیز در مجموع با انجام یک هزار و ۱۲۴ مورد نظارت آموزش‌های لازم را به ۱۲۱ تن ارایه کرده اند و ۲ واحد متخلف نیز در این طرح پلمب شد.

فرماندار قصرشیرین گفت: هم اکنون با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان کارکنان ادارات با ظرفیت ۵۰ درصد در ادارات حضور دارند.

او از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به سفید شدن وضعیت شهرستان و کاهش آمار مبتلایان کمک کنند.

تاتار گفت: درصورتی که هرکس در رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی سهل انگاری کند شاهد تغییر وضعیت شهرستان و افزایش سیر مبتلایان و بالا رفتن شمار فوتی‌ها خواهیم بود از این رو از مردم می‌خواهیم کمک کرده و مشارکت کنند تا شاهد قطع انتقال زنجیره انتقال کرونا و ریشه کنی بیماری کووید ۱۹ باشیم.

او ادامه داد: در خانه بمانیم و از برگزاری مهمانی و دورهمی و تجمع خودداری کنیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.