سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی:

خراسان شمالی نارنجی پوش شد

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: بنابر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا وضعیت رنگ بندی تمامی شهر‌های استان خراسان شمالی از قرمز به رنگ نارنجی تغییر کرده است که البته شهر گرمه در وضعیت زرد قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  احمد برادران معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با همکاری اقشار مختلف مردم استان برای رعایت محدودیت‌ها با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا در خراسان شمالی شهر قرمز نداریم.

برادران با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی متناسب با وضعیت رنگ بندی در شهر‌ها افزود: محدودیت منع تردد شبانه در بجنورد همچنان ادامه دارد و بنابر دستور امروز رئیس جمهور در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تفویض اختیار به استانداران برای اعمال محدودیت منع تردد شبانه از ساعت ٢١ الی ۴ صبح در سایر شهر‌های مورد نیاز وضعیت را بررسی و اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: در وضعیت نارنجی گروه‌های شغلی یک و دو فعال و گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند و حضور کارکنان در ادارت نیز بر اساس وضعیت رنگ ابتلا شهر‌ها می‌باشد.

برادران با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد ۵١ درصد ابتلا در دورهمی‌های خانوادگی است از مردم استان خواستار توجه به این موضوع در شب یلدا شد و افزود: وضعیت برخی شهر‌ها به ویژه بجنورد شکننده است و بنابراین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب برگشت محدودیت‌های وضعیت قرمز خواهد شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.