سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح زمستانه پلیس از امروز در گلستان آغاز شد

اجرای طرح زمستانه پلیس از امروز با حضور هزار نفر از نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار دادگر فرمانده انتظامی گلستان در رزمایش طرح زمستانه پلیس گفت: هدف از اجرای طرح زمستانه پلیس، برقراری امنیت ترافیکی مطلوب در سطح جاده‌ها از جمله محور‌های کوهستانی و برفگیر گلستان است.

دادگر افزود: مردم از سفر‌ها و تردد‌های غیر ضرور خودداری کنند و در صورت ضرورت، حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
 
او گفت: این طرح در حدود هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان که بیش از ۷۰۰ کیلومتر آن جاده‌های کوهستانی است، با بکارگیری هزار نیرو، ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه و ۲ فروند بالگرد به مدت ۹۱ روز با محوریت پلیس و همکاری دستگاه‌های امدادی برگزار خواهد شد.

سردار دادگر افزود: ۳ محور خوش ییلاق، توسکستان و جنگل گلستان نیز که از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان هستند در این طرح بصورت شبانه روز تحت رصد پلیس استان قرار دارند.
 

سبزپوشان ناجا، مجاهدانی گمنام و خدوم


احسان مکتبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در این مراسم گفت: تلاش بی وقفه پلیس و دستگاه‌های امدادی در روز‌های سرد زمستان و جاده‌های برفی در راستای دفاع از امنیت و سلامتی شهروندان، ستودنی است.

او افزود: پلیس در نقاط مختلف از مرز‌های آبی و خاکی گرفته تا نقاط کوهستانی و مراکز شهر‌ها مشغول خدمت رسانی صادقانه است که این عمل پاداش بزرگی نزد پروردگار خواهد داشت.


انتهای پیام/ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.