سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه محدودیت‌ تردد دراصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: محدودیت‌های تردد ناشی از مدیریت شیوع بیماری کرونا همچنان با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد در شهر‌های استان اصفهان به ویژه شهر‌های قرمز و نارنجی ادامه دارد، اظهار داشت: این امر به دنبال مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا اجرایی شده است.

او افزود: با تغییر شرایط کرونایی کلانشهر اصفهان از وضعیت قرمز به نارنجی محدودیت‌های ورود و خروج و ممنوعیت تردد شبانه، در شهر اصفهان و شهرستان‌های قرمز ونارنجی در هفته جاری نیز، برابر دستورالعمل ستاد ملی شبانه مبارزه با کرونا برقرار بوده و لغو نشده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد است، ابراز داشت: در این راستا رانندگان باید بدانند که اعمال قانون توسط دوربین‌های کنترل و نظارت و مأموران انجام می‌شود.

او با بیان اینکه محدودیت‌های فعلی شامل خودرو‌های عمومی، امدادی، درمانی و دارای مجوز تردد نمی‌شود، اضافه کرد: در این زمینه همه توان خود را برای کاهش تردد شبانه که نتیجه آن کاهش دورهمی‌ها است را به کار خواهیم بست.

سرهنگ محمدی در ادامه به فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی در استان اصفهان از ۱۵ آذر ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری آموزش و آزمون‌های عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش و شیلد جداکننده اجرایی شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.