سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به بهانه اولین سالگرد شهادت سردار دل ها؛

جشنواره «فرزندان ولایت» در کرمان برگزار می شود

جشنواره «فرزندان ولایت» ویژه کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، همزمان با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق با ولایت  در ۹ دی ماه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، جشنواره «فرزندان ولایت» را با محور‌های موضوعی بصیرت و میثاق با ولایت، ولایت‌مداری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش شعر، داستان و فتوکلاژ برای کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌کند.

بخش شعر و داستان این جشنواره استانی، ویژه شرکت‌کنندگان نونگاه و نوجوان در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال و بخش فتوکلاژ یا تکه‌چسبانی با عکسویژه شرکت کنندگان نوخوان، نونهالان، نونگاه و نوجوان در رده سنی ۷ تا ۱۷ سال است. 

به برگزیدگان هر بخش شعر و داستان، سه جایزه ۲ میلیون ریالی و در بخش فتوکلاژ نیز ۱۰ جایزه ۲ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

کودکان و نوجوانان کرمانی علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می توانند تا ۱۰ دی ۹۹ در بخش شعر آثار خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۳۶۳۲۷۳۶۷، در بخش  داستان‌ آثار خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۳۲۹۱۲۷۰۰ و در بخش فتوکلاژ تصویر آثار خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۳۲۹۷۸۱۹۹ ارسال کنند. 

اسامی برگزیدگان این جشنواره ۲۰ دی ۹۹ از طریق سایت رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به نشانی www.kanoonnews.ir/service/province/kerman اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.