سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح شهید سلیمانی در آذربایجان‌شرقی استمرار یابد

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی برای مبارزه با تشدید شیوع ویروس کرونا باید در آذربایجان شرقی استمرار یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ گل محمدزاده معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در جمع اکیپ‌های نظارتی طرح شهید سلیمانی سپاه غدیر تبریز با بیان اینکه نام شهید سلیمانی برای تمام دنیا شناخته شده و مقدس است، از تلاشگران بسیجی و حامیان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا در قالب این طرح قدردانی کرد.

او گفت: بسیجیان در سال‌های گذشته در هر عرصه‌ای که نیاز بوده، حضور داشته و کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته اند و اینک با طرح شهید سلیمانی و در جهادی دیگر شامل تیم‌های سلامت، حمایت و مراقبت وارد کارزار می‌شوند.

گل محمدزاده افزود: در جلسات مختلف که در سپاه و استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، نتیجه این شد که این زنجیره شیوع باید قطع شود و همتی همچون شهید سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها لازم است تا این طرح با آموزش، سازماندهی و استمرار صورت گرفته و به نتیجه برسد.

او همکاری و تعامل بسیج با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را مهم خواند و گفت: این تعامل با هدف هر خانه و پایگاه مقاومت به عنوان یک پایگاه سلامت، پایه گذار تعاملات موثر و سازماندهی مفید برای مواقع بحرانی خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا افزود: هم اکنون مبارزه با کرونا، منطقه عمل و نقطه رهایی در دوران دفاع مقدس قلمداد می شود که امیدوارم به یاری خداوند در این میدان نیز بسیجیان پیروز و سربلند باشند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.