سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت‌ همه جانبه بسیج در روز‌های کرونایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: بسیج سازندگی به همراه نیرو‌های جهادی، در زمینه‌های مختلف از جمله، تولید ماسک، کمک‌های مومنانه، ساخت مسکن برای محرومان و ... فعالیت می‌کند.

حسن عجمی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: به همت سازمان بسیج سازندگی و با همکاری بسیج اصناف، ۵۶۰ کارگاه تولید ماسک به منظور مبارزه با بیماری کرونا راه‌اندازی شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر «ایجاد همدلی و کمک به معیشت مردم» بیان کرد: سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان موفق به تهیه ۸۰۰ جهیزیه و حدود ۳۷۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند شد.

عجمی با بیان اینکه همزمان با شیوع بیماری‌کرونا، سامانه‌ای با عنوان «مهر کریمانه» با محوریت فعالیت‌های اجتماعی در استان اصفهان آغاز به‌کار کرد، گفت: در راستای این طرح فعالیت‌هایی از جمله، توزیع یک میلیون پرس غذای گرم، ۷ میلیارد بن مواد غذایی و طرح ساخت ۳۱۴ منزل برای محرومان را انجام داده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ساخت ۳۱۴منزل تکمیل شده است؟ گفت: تعداد ۵۳ منزل تکمیل و تعداد ۲۶۱ منزل هم برای کامل شدن به مبلغ ۹ میلیارد تومان نیاز دارد.

او در پایان افزود: عمده این فعالیت‌ها توسط سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان انجام شده است که استاندار اصفهان و نماینده، ولی فقیه در اصفهان نیز، همکاری داشتند.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.