سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبار پروژه طرح جامع گمرک پرویزخان چقدر است؟

فرماندار قصرشیرین، اعتبار در نظر گرفته پروژه طرح جامع گمرک پرویزخان از سوی گمرک ایران را ۷۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : خوشبختانه تا الان ۵۰ درصد از این اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین مرز پرویزخان را به عنوان شاهراه اقتصادی کشور معرفی کرد و گفت : بیشترین حجم صادرات را از این مرز داریم.

او گفت : قبلا این مرز، چون بازارچه بوده با تبدیل به مرز رسمی زیرساخت‌های بازارچه‌ای آن دیگر جوابگو نبود، بنابراین مسئولان استانی برای ساماندهی زیرساخت‌های آن پیگیری‌های ویژه‌ای در راستای توسعه آن داشتند، تا اینکه از سوی گمرک ایران اعتباری برای «طرح جامع گمرک پرویزخان» در نظر گرفته شد.

فرماندار قصرشیرین اعتبار در نظر گرفته پروژه طرح جامع گمرک پرویزخان از سوی گمرک ایران را ۷۴ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه تا الان ۵۰ درصد از این اعتبار تخصیص پیدا کرده و پیشرفت قابل توجهی هم داشته است.

او با بیان اینکه این طرح در دو فاز اجرا می‌شود، افزود: کار‌های لازم اجرایی در این مرز در این طرح دیده شده که شامل زیرساخت‌های مانند فیبر نوری، آب و فاضلاب، راه‌های دسترسی، سکو‌های بارانداز و دیگر خدمات لازم در مرز است.

تاتار گفت: تمام سعی ما این است که تا پایان سال کار‌های اجرایی در محدده‌ای از آن به بهره‌برداری برسانیم که بعد از انتقال صادرات به آن محل بقیه را در فاز‌های بعدی انجام دهیم.

او افزود: علاوه بر اینکه مرز هم صادراتی هم مسافری است در خصوص کرونا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نقطه صفر مرزی یک تیم با تمام امکانات و کیت‌های تشخیص سریع برای گرفتن تست از مسافران مجهز شده که در صورت تشخیص مثبت از ورود مسافر به کشور ممانعت به عمل می‌آید .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.