سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی، بین خانواده های زندانیان نیازمند در جیرفت

۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در بین خانواده های زندانیان نیازمند و بی بضاعت شهرستان جیرفت توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی، شامل دو عدد مرغ، روغن، قند، چای و... به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در بین خانواده های زندانیان نیازمند و بی بضاعت شهرستان جیرفت خبر داد.

او افزود: این بسته‌های معیشتی به منظور عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر لزوم ارائه کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند تهیه و تحویل خانواده‌های بی بضاعت شده است.

سالاری با اشاره به تداوم اجرای این طرح در شهرستان جیرفت، بیان کرد: ارائه کمک‌های مومنانه به خانواده‌های بی بضاعت یکی از مظاهر عملی آموزش نیکی‌ها به شمار می‌رود.

او تصریح کرد: دادسرای شهرستان جیرفت، ضمن توجه به وضعیت خانواده زندانیان نیازمند و آبرومند، براساس دستورالعمل‌های قوه قضائیه و با اجرای طرح غربالگری زندانیان، تلاش دارد در چارچوب قانون، زمینه آزادی مددجویان واجد شرایط را فراهم کند تا این افراد با بازگشت به زندگی سالم اجتماعی، برای  تامین معاش خود اقدام کرده و از دریافت کمک‌های معیشتی بی نیاز باشند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت، نبود سرپرست خانواده را آسیب بزرگی برای این نهاد اصلی اجتماعی دانست و گفت: ارائه کمک‌های معیشتی در فقدان سرپرست خانواده به خانواده‌های بی بضاعت با حفظ کرامت این خانواده‌ها و به منظور ایجاد شرایط مناسب برای گذر آن‌ها از وضعیت کنونی اقتصادی انجام می‌شود.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.