سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس وارد زرندیه شدند.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به منظور سفر یک روزه به استان مرکزی وارد زرندیه شدند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به همراهی جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و با آرمان‌های آنان تجدید پیمان کردند.

سفر یکروزه اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به استان مرکزی که از زرندیه آغاز و به ساوه ختم می‌شود با هدف بازدید از ظرفیت‌های کشاورزی این دو شهرستان و بررسی راهکار‌های توسعه در صنعت کشاورزی و همچنین بررسی مشکلات و موانع پیش روی کشاورزی به عنوان قطب کشاورزی استان مرکزی انجام می‌شود.

بازدید از مجموعه کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) زرندیه، بازدید از شرکت‌ها و شهرک گلخانه‌ای در آوه و ساوه و بازدید از سد الغدیر و مرکز پرورش ماهی‌های خاویاری از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این سفر است.

برگزاری جلسه هم اندیشی بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات کشاورزی شهرستان‌های ساوه و زرندیه با حضور استاندار مرکزی در سالن جلسات فرمانداری ویژه ساوه پایان بخش سفر یک روزه اعضای کمیسیون کشاورزی به این دو شهرستان است.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این سفر با هدف آشنایی با ظرفیت‌های طبیعی و کشاورزی شهرستان‌های ساوه و زرندیه صورت می‌پذیرد تا با استفاده از فرصت‌های موجود بتوانیم، تصمیمات اساسی در رفع مشکلات موجود کشاورزان در سال جهش تولید اتخاذ کنیم.

قرار بود اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس ۲۹ آبانماه به استان مرکزی سفر کنند که با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا این سفر لغو شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.