سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

مردم به احترام پرستاران، شب یلدای متفاوتی برگزار کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: به احترام پرستارانی که ۱۰ ماه است با صبوری و فداکاری در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کنند از مردم انتظار می‌رود که شب یلدای متفاوت‌تری را برگزار کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: به احترام پرستارانی که ۱۰ ماه است با صبوری و فداکاری در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کنند از مردم انتظار می‌رود که شب یلدای متفاوت‌تری را برگزار کنند.

او با اشاره به اینکه آمار بیماری کرونا در استان چهارمحال و بختیاری سیر کاهنده‌ای پیدا کرده و ورودی‌ها به بیمارستان‌ها و افراد بستری در مراکز درمانی کاهش یافته است، یادآور شد: مهم‌ترین علت این کاهش در روند بیماری، محدودیت‌های اعمال شده نیست، محدودیت‌ها تنها عامل کمک‌کننده هستند، اصلی‌ترین علت رعایت مردم و پرهیز آن‌ها از حضور در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها بود.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: پیش از این چرخش ویروس در اجتماع‌های خانوادگی غوغا می‌کرد، اما در چند هفته اخیر چرخش خانوادگی ویروس بشدت کم شده است.

او ادامه داد: مسئله بسیار مهمی که محل نگرانی است، سهل‌انگاری در اجرای محدودیت‌ها و بدتر از آن عادی‌انگاری از سوی مردم است.

شیرانی با بیان اینکه بیماری کرونا بسیار آهسته و با صرف زمان زیادی کنترل می‌شود، از مردم چهارمحال و بختیاری تقاضا کرد: از دورهمی‌ها و مهمانی‌ها پرهیز کنند چراکه در غیر این صورت مجددا آمار بالا خواهد رفت.

او افزود: واقعه مهم پیش رو آیین سنتی شب یلدا است که مردم و خانواده‌ها گرد هم جمع می‌شوند و مراسمات سنتی این شب را انجام می‌دهند، امسال این شب مصادف با روز پرستار است، لذا از مردم تقاضا داریم به دلیل سلامت خود، خانواده و جامعه امسال شب یلدا را برگزار نکنند یا حتی‌الامکان به صورت مجازی برگزار کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.