سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

اهمیت بازی با تیم سایپا کمتر از سایر رقابت‌ها نیست

نکونام گفت: بازی مقابل تیم سایپا از اهمیت زیادی برخوردار است و همه تلاش خود را برای کسب رتبه‌های برتر به کار گرفته ایم.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه کنفرانس پیش از بازی سایپا و فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت امیدوار پیشکسوت تیم فولاد گفت: بازی فردا مثل سایر بازی‌های قبلی مهم است و همه تلاش خود را برای ادامه روند خوب بازی‌ها به کار گرفته ایم.

او افزود: برای کسب موفقیت، نیاز به تمرکز بالا و تلاش بیشتری داریم و انتظار دارم که فردا همه نفرات تیم برای یک بازی خوب، محکم و تاکتیکی آماده باشند تا بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

نکونام بیان داشت: با توجه به جدول رده بندی می‌دانیم از این بازی چه می‌خواهیم و چه انتظاری از بازیکنان داریم، باید تمرکز خود را در مسابقات حفظ کنیم تا علاوه بر رسیدن به موفقیت، در کورس مدعیان بالای جدول جای بگیریم، حریف را به خوبی آنالیز کردیم و سعی داریم فردا در بهترین شرایط خود باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

دیدار تیم‌های فولاد و سایپا در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۲ آذرماه در اهواز برگزار می‌شود، تیم‌های فولاد و سایپا هر ۲ با ۷ امتیاز در مکان‌های هشتم و نهم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفته اند، ضمن اینکه فولادی‌ها تاکنون برای ۲ بار عنوان قهرمانی لیگ را کسب کرده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.