سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۳۵۰ بانوی امدادگر در هلال احمر کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ۳۵۰ بانوی امدادگر سازماندهی شده در قالب ۷۳ تیم فعال در هلال احمر کردستان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از چهار هزار و ۳۵۲ نفر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر کردستان، ۲ هزار و ۷۲۷ نفر فعال هستند.

او با بیان اینکه هلال احمر کردستان ۸۷۴ نیروی سازماندهی شده دارد، اضافه کرد: این اعضا در قالب ۱۷۹ تیم عملیاتی امداد و نجات فعالیت دارند و امسال ۸۰ نفر از حوزه جوانان این جمعیت به بخش امداد و نجات اضافه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به تلاش برای کمک به حادثه دیدگان در کمترین زمان و با توجه به امکانات موجود اشاره کرد و افزود: میانگین زمان رسیدن اکیپ‌های این جمعیت به صحنه حوادث (اغلب جاده‌ای) ۱۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده که نسبت به میانگین کشوری بیشتر است.

جلالی با بیان اینکه میانگین رسیدن تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صحنه حوادث در کشور ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه است، گفت: بالا بودن زمان رسیدن اکیپ‌های این جمعیت ناشی از ناکافی بودن تعداد پایگاه‌های امداد و نجات است که امیدواریم با احداث پایگاه‌های جدید این میزان کاهش یابد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.