سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دلفان خبر داد؛

پرداخت ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در دلفان

فرماندار دلفان از پرداخت ۹۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حشمت بهمنی فرماندار دلفان گفت: ۹۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است.

حشمت بهمنی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت در رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توانمندسازی آنان و ارائه تسهیلات مختلف در قالب کارآفرینی و اشتغالزایی است.

او اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توانمندسازی مددجویان، تسهیلات مناسبی در اختیار افراد تحت پوشش این نهاد‌ها و افراد نیازمند قرار می‌گیرد، ولی با توجه به آن که این افراد در تامین وثیقه و ضامن با مشکلاتی مواجه هستند، لازم است تا بانک‌های عامل راهکار‌های مناسب برای تسهیل کردن امور ارائه دهند.

فرماندار دلفان بیان کرد: هر چند که رعایت قانون در تمام فعالیت‌ها اولویت انجام امور است، ولی می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و بهره گیری از توان مردمی به ویژه خیرین مشکل ضمانت بانکی را برطرف کرد.

بهمنی تصریح کرد: در خصوص ضمانت بانکی تسهیلات مددجویان نیز باید با همکاری مردم راهکار‌های قانونی را پیش بینی کرد تا بتوان مشکلات این بخش از جامعه را برطرف می‌شود.

او اضافه کرد: ۱۱۸ طرح اشتغالزایی روستایی و عشایری با اعتبار پیش از ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شده است.

فرماندار دلفان ادامه داد: ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم سود برای تکمیل گاو داری شش هزار راسی در دلفان اختصاص یافت.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.