سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان:

با تلاش بازیکنان و کادرفنی عملکرد خوبی در لیگ فوتبال داشتیم

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: با تلاش بازیکنان و کادرفنی عملکرد خوبی در پنج هفته اول لیگ داشتیم و امیدواریم در ادامه ی لیگ فوتبال نیز روند رو به رشد تیم خودمان را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید اکبر پور موسوی سرمربی  تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان بیان کرد:درگذشت شادروان مهدی امیدوار یکی از مربیان زحمت کش ،دلسوز و موفق فوتبال خوزستان را به جامعه فوتبال تسلیت عرض میکنم و از هیئت فوتبال استان خوزستان  تقاضا دارم که  مسابقات فردا با یک دقیقه سکوت به احترام این مربی بااخلاق برگزارشوند.

او ادامه داد:پنج هفته اول لیگ فوتبال را پشت سرگذاشتیم و با تلاش بازیکنان و کادرفنی عملکرد خوبی داشتیم و امیدواریم در ادامه ی لیگ نیز روند رو به رشد تیم خودمان را حفظ کنیم.

پورموسوی بیان کرد: دربازی فردا مقابل تیم  گل گهر سیرجان کارسختی خواهیم داشت اما ما میزبان این بازی هستیم و با تلاش بازیکنان از شرایط میزبانی استفاده خواهیم کرد.

او عنوان کرد:  در بازی فردا حسن بیت سعید و حکیم نصاری را به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت .

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود:نقاط قوت وضعف تیم گل گهر سیرجان را شناسایی کرده ایم و امیدواریم  یک بازی جذاب با کسب ۳امتیاز پشت سربگذاریم .

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.