سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات تعمیر شکستگی لوله‌های توزیع آب اندیمشک

سرپرست آب و فاضلاب اندیمشک گفت: عملیات تعمیر شکستگی لوله‌های توزیع آب با هدف توسعه خدمات بهداشتی، تامین رضایت شهروندان و جلوگیری از هدر رفت آب آغاز شده است.

کریم ملک خدایی سرپرست آب و فاضلاب اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: توجه به توسعه خدمات حوزه آب و فاضلاب در مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته در اولویت قرار دارد و طرح کم سابقه با هدف توسعه خدمات بهداشتی، تامین رضایت شهروندان و جلوگیری از هدر رفت آب و به صورت شبانه روزی با تلاش کارکنان آب و فاضلاب منطقه شهرستان آغاز شده است.

او افزود: تمام تجهیزات آب و فاضلاب منطقه اندیمشک برای ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان بسیج شده اند و طراحی و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

ملک خدایی بیان داشت: یکی از این خدمات، عملیات تعمیر شکستگی لوله‌های توزیع آب مناطق مختلف شهر اندیمشک بوده که با تلاش کارکنان واحد بهره برداری اجرای این طرح در مناطق مختلف شهری آغاز شده است.

سرپرست آب و فاضلاب اندیمشک تصریح کرد: با اجرای این طرح لوله‌های توزیع آب مناطق مختلفی از جمله کوی قائم، کوی رسالت و کوی بهارستان به صورت کامل تعمیر یا اقدامات مورد نیاز در این زمینه انجام می‌شوند و با اجرای کامل آن، هیچ‌گونه شکستگی لوله‌های توزیع آبی در این مناطق باقی نمی‌ماند.

ملک خدایی ادامه داد: شهروندان برای ثبت آدرس و انجام عملیات تعمیر و رفع شکستکی لوله‌های توزیع آب در مناطق مختلف شهر نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند برای ثبت و پیگیری شکستگی لوله‌های توزیع آب مناطق مختلف شهری از خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب خوزستان استفاده کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.