سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ ۳ مرحله اعتبارات برای طرح نهضت گلخانه‌ای خراسان جنوبی

رونق خوب کشت گلخانه‌ای در استان باعث شده تا برای گسترش این کشت نوین سه مرحله اعتبار ابلاغ شود.

غنچه معاون اعتباری و بانکداری شرکتی مدیریت شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به آب و هوا و اقلیم خشک استان گفت: با وجود بارندگی‌ های اندک و تبخیر ۲ هزار میلی متری که طبق داده‌ های آماری ثبت شده است باید به سمت الگو‌های کشتی برویم که میزان مصرف آب کمتری را داشته باشند.

او افزود: یکی از سازگارترین و بهترین این کشت‌ ها، کشت گیاهان گلخانه‌ای است که جزو اولویت‌ های پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی است.

غنچه با بیان اینکه طرح نهضت گلخانه‌ای از پارسال اجرایی شده است، ادامه داد: ۷ درصد اعتبارات این طرح توسط صندوق توسعه ملی تخصیص یافته است.

غنچه معاون اعتباری و بانکداری شرکتی مدیریت شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: امسال ۳ مرحله ابلاغ اعتبار داشته ایم که طول اعتبارات ۱۲.۵ درصد بوده است.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: مرحله اول و دوم این اعتبارات از بند الف تبصره سال ۹۷ و ۹۸ ابلاغ و اخیرا نیز اعتباراتی را از ماده ۵۲ صندوق توسعه ملی دریافت کردیم.

غنچه بیان کرد: ۵۰ درصداین اعتبارات سهم صندوق توسعه ملی و ۵۰ درصد دیگر نیز از منابع داخلی ابلاغ شده است و با مالک آن‌ ها قراداد‌ هایی منعقد و مبلغ ۱۴۰ میلیارد نیز اعتبار پرداخت شده است.

 معاون اعتباری و بانکداری شرکتی مدیریت شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در این طرح، ۹.۷ هکتار از اراضی شناسایی شده است .

او گفت:  ۶۸ فقره تسهیلات نهضت گلخانه‌ای نیز پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.