سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مستندساز اندیمشکی در جشنواره‌های بین المللی فیلم فرانسه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از حضور مستندساز این شهرستان در ۵ جشنواره بین المللی کشور‌های فرانسه، ایتالیا و آمریکا خبر داد.

علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: فیلم مستند اسفوماتو ساخته امیرعلی میردریکوند در چهارمین جشنواره فستیوال موتو که ۲۶ تا ۲۸ فوریه در نیس فرانسه برگزار می‌شود حضور دارد و همچنین این مستندساز در ۵ جشنواره بین المللی در کشور‌های فرانسه، ایتالیا و آمریکا  را یافت.

او افزود: حضور در جمع ۳ فیلم پایانی بخش بهترین مستند کوتاه در دومین جشنواره آندر استارز ایتالیا که ۱۸ و ۱۹ ژانویه در شهر باری برگزار می‌شود از دیگر موفقیت‌های این مستندساز اندیمشکی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک تصریح کرد: این فیلم مستند در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم سالرنو، کشور ایتالیا که از هفتم تا دوازدهم دسامبر در شهر سالرنو برگزار می‌شود حضور دارد.

او ادامه داد: همچنین فیلم مستند اسفوماتو در دومین جشنواره اسکایپ توون کشور امریکا کاندیدای دریافت جایزه بهترین مستندکوتاه است که ۲۶ ژوئن تا یکم جولای در لس آنجلس امریکا برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اندیمشک گفت: فیلم مستند اسفوماتو برشی از زندگی یک خانواده روستایی است که فرزند ارشد آن‌ها در امور زندگی بسیار با آن‌ها همکاری می‌کند، ولی در ادامه با مشکلات و موانعی روبرو می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.