سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نساجی، قربانیِ خشم سپاهان در گودال نقش جهان

اولین دیدار از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، با پیروزی مقتدرانه سپاهان برابر نساجی در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اولین دیدار هفته ششم فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، بین دو تیم سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در پایان سپاهان اصفهان با نتیجه ۴ بر صفر در مقابل نساجی قاطعانه به برتری رسید.

سپاهان که هفته گذشته در مقابل نفت مسجدسلیمان با نتیجه سه بر یک متحمل شکست شده بود با تغییرات تاکتیکی توانست در یک بازی منسجم، سرعتی و هماهنگ در مقابل نساجی به سومین پیروزی خود در این فصل برسد و با ۱۰ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.

نکته مهم دیدار امروز، بازگشت دو مهره کلیدی خارجی سپاهان، گیورگی گولسیانی و کیروش استنلی پس از هفته‌ها به ترکیب اصلی این تیم بود.

مسئله‌ای که بسیار حائز اهمیت و مشخص بود، تغییر سبک بازی طلایی‌پوشان و بازی چشم‌نواز این تیم در مستطیل سبز و ارائه انواع و اقسام کار‌های تیمی و تاکتیکی برای رسیدن به دروازه حریف بود و توانست به بهترین شکل ممکن از آن‌ها بهره ببرد.

در دقیقه ۲۱  روی ارسال زیبای دانیال اسماعیلی‌فر از سمت چپ، کیروش استنلی با یک ضربه سر دقیق و دیدنی، گل اول بازی را وارد دروازه نساجی کرد.
در دقیقه ۴۰ محمدرضا حسینی با یک حرکت فوق‌العاده و از پیش رو برداشتن چندبازیکن نساجی، با یک شلیک دیدنی با پای چپ دروازه نساجی را برای بار دوم باز کرد.
اما این پایان کار نبود و ۴ دقیقه بعد، سجاد شهباززاده با یک حرکت انفرادی و طی‌کردن ۶۰ متر و از پیش روی برداشتن چندین بازیکن حریف، با نفوذ به داخل محوطه جریمه، دروازه نساجی را فرو ریخت تا شاگران نویدکیا در همان نیمه اول سه مرتبه توپ را وارد دروازه تیم میهمان کنند.
حمله‌های خطرناک سپاهان در نیمه دوم نیز ادامه‌دار بود و روی یک ضربه ایستگاهی، سجاد شهباززاده ارسال بی‌نقص محمدرضا خلعتبری را با یک ضربه سر تبدیل به گل دوم خود و چهارم سپاهان کرد تا شاگردان فاضلی در اصفهان با ۴ گل تحقیر شوند.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.