سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج ۶ شهر گلستان از وضعیت قرمز / ادامه محدودیت رفت و آمد از ۹ شب تا ۴ صبح

محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های نارنجی چیست؟

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، دکتر عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: استان در حال حاضر در وضعیت هشدار از لحاظ شیوع کرونا، است، شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول، کلاله، آزادشهر و مراوه تپه در وضعیت هشدار (نارنجی) قرار گرفتند و شهرستان‌های گالیکش، مینودشت، رامیان، کردکوی، بندرگز، بندرترکمن، گمیشان و آق قلا در وضعیت قرمز هستند .


فاضل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: براساس مصوبات ستاد کرونا محدودیت مشاغل گروه ۳ و ۴ در شهر‌های نارنجی اجرا می‌شود که جزییات آن از سوی ستاد ملی کرونا، اعلام خواهد شد.

 

او ادامه داد: یک دوم کارکنان در محل کار حضور پیدا می‌کنند، تمامی آموزش‌ها به صورت غیرحضوری است، به مدت دو هفته نمازجمعه و مراکز مذهبی تعطیل است، خودرو‌های بومی با پلاک بومی این شهر‌ها نمی‌توانند از شهر خود خارج شوند و به شهر دیگر هم نمی‌توانند وارد شوند پلاک‌های غیربومی هم نمی‌توانند به این شهر‌ها وارد شوند.

 

فاضل در مورد شهر‌های قرمز هم گفت: همه مشاغل تعطیل هستند به جز مراکز درمانی، داروخانه ها، مراکز امدادرسانی و نجات و تامین (اورژانس، آتش نشانی و …)، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تامین مایحتاج ضروری، مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی (خدمات اضطراری آب، برق و…).

 

او بیان کرد: حدود یک سوم کارکنان در محل کار حضور می‌یابند، تمامی آموزش‌ها به صورت غیرحضوری است، به مدت دو هفته نمازجمعه و مراکز مذهبی تعطیل است، تردد خودرو‌ها با پلاک بومی در این شهر‌ها مجاز است، تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی در این شهرها، ممنوع است، تردد خودرو با پلاک شهر‌های قرمز در سایر شهر‌ها هم ممنوع است.

 

فاضل گفت: محدودیت تردد از ساعت ۹ شب الی ۴ صبح در همه شهر‌های استان، پابرجاست.


انتهای پیام / فا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.