سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استمرار آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان تا اواسط هفته

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با توجه به پایداری نسبی جو تا اواسط هفته پیش رو انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان تا اواسط هفته آینده، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی است و با توجه به گذر موج شمالی از روی استان، افزایش ابر در نیمه شمالی و شرق اصفهان پیش بینی می‌شود.

او افزود: در اثر پایداری نسبی جو در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان شرایط برای کاهش کیفیت هوا و انباشت آلاینده‌های جوی فراهم است؛ و هوا در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوای استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما به ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.