سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ائتلاف فتح: شهید سلیمانی شریک راهبردی عراق را هرگز از یاد نمی‌بریم

ائتلاف فتح عراق در سالگرد پیروزی بر گروه تروریستی داعش تاکید کرد که عراقی‌ها هرگز نقش شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان شریک راهبردی و برادر خود از یاد نمی‌برند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، ائتلاف فتح عراق در بیانیه‌ای به مناسبت سومین سالگرد پیروزی این کشور بر گروه تروریستی داعش تاکید کرد که این پیروزی تاریخی روز به روز روحیه دلاوری، مقاومت، جهاد و آزادسازی مردم عراق را نشان می‌دهد.

ائتلاف فتح در بیانیه‌ای افزود: جوانان عراقی با شجاعت جنگیده و کشورشان را آزاد کردند و به نیابت از ملت خود و ملت‌های منطقه و جهان، فتنه را از بین بردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما در این سالگرد پیروزی، یاد مرجع بزرگ خود که صاحب فتوای مبارک جهاد بود را گرامی می‌داریم، زیرا در دل‌ها شور دمید و خون را در رگ‌ها به حرکت درآورد و دغدغه‌ای برای مردان برای شرکت در دفاع از مقدسات کشور و مردم ایجاد کرد به گونه‌ای که این مسیر به آزادی و پل پیروزی ختم شد.

ائتلاف فتح افزود: ما در این روز، یاد فرمانده شهید «ابو مهدی المهندس» قهرمان و الگوی مجاهدان را گرامی می‌داریم. او نماد بزرگی است که جان خود را برای خداوند و آزادسازی و نجات کشور خویش از چنگ اشغالگران داعشی نثار کرد و پیروزی را با هم‌قطاران و دلاورانش رقم زد. همچنین نقش فرمانده شهید «حاج قاسم سلیمانی» شریک راهبردی عراق و برادری که جان خود را برای عراق و ملت و مقدسات آن فدا کرد تا عراق امام حسین (ع) سربلند و جبهه آزادی و استقلال باقی بماند را نباید فراموش کنیم.

ائتلاف فتح در پایان بیانیه خود، تقویت وحدت برای تداوم حرکت در مسیر حفاظت از حاکمیت، استقلال و ثبات عراق و راه حل‌های واقع‌گرایانه برای همه مشکلات و بحران‌های این کشور را خواستار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.