سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ مورد تذکر به تاسیسات گردشگری زنجان داده شد

۴۰۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در دو هفته اول آذرماه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌ها، اصول و موازین بهداشتی به تمامی هتل‌ها، خانه مسافرها، مهمان پذیرها، سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های بین راهی ابلاغ شده است که کارشناسان نظارت معاونت گردشگری استان، به شکل مستمر از این مراکز به تعداد ۴۰۰ مورد بازدید شبانه روزی انجام دادند.ارجمند افزود: در این بازدید‌ها ۵۰ مورد تذکر در دو هفته اول آذرماه همزمان ثبت شده است.

او گفت:با توجه به شرایط پیش آمده و ابطال سفر‌های درون و برون شهری، برخی از هموطنان در خصوص عملکرد تأسیسات گردشگری شکایاتی داشته اند که معاونت گردشگری استان پس از بررسی لازم به طور مستمر به رسیدگی و رفع آن‌ها می‌پردازد.

ارجمند ادامه داد:در این بازدید‌ها وضعیت سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضعیت کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و... توسط کارشناسان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و برای رفع نواقص، تذکر و اخطار‌هایی برای متصدیان واحد‌ها به ثبت می‌رسد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان افزود: بازدید‌های مشترک با سایر ادارات جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از این واحد‌ها صورت گرفته است و با متخلفین برخورد جدی خواهد شد. نظارت مستمر بر تمامی تاسیسات گردشگری و به ویژه واحد‌هایی مانند اقامتگاه‌های بوم‌گردی وجود دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص واحد متخلف، پلمب یا لغو مجوز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ا

برچسب ها: هتل ، گردشگری ، کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.