سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به تحریم مقامات یمنی؛

محمد علی الحوثی: آمریکا حامی و مهد تروریسم است

عضو شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد، آمریکا حق نسبت دادن تروریسم به دیگران را ندارد چون خود حامی و مهد تروریسم در جهان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در صفحه کاربری خود در توئیتر در واکنش به اقدام آمریکا در تحریم مقامات یمنی و تلاش برای گنجاندن نام انصارالله در فهرست گروه‌های تروریستی نوشت: جهان باید بداند که دیدگاه ما یمنی‌ها نسبت به هرگونه تعرض آمریکا به شهروندان یمن این است که «نسبت دادن تروریسم به یمنی‌ها اقدام تروریستی آمریکاست». این اقدام در واقع تروریستی بودن آمریکا را در برابر مردم جهان آشکار می‌کند.

اینکه آمریکا یمنی‌ها را به تروریستی بودن متهم کند، اقدامی کاملا سیاسی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌هایش و ترساندن ملت‌ها و تجاوز و محاصره تروریستی است. آمریکا یک ملت را در زندان قرار داده و آن‌ها را می‌کشد. آمریکا اگر واقعا می‌خواهد افرادی را به تروریستی بودن متهم کند باید قاتلان جرج فلوید و اربابان آن‌ها را متهم کند تا مردم آمریکا طعم عدالت از دست رفته را بچشند.

تروریستی خوانده شدن هر یمنی از سوی سرکرده دشمنان و متجاوزان، اقدامی محکوم و غیرقانونی است و هیچ قانونی وجود ندارد که چنین اجازه‌ای به آمریکا بدهد. این گونه اقدامات آمریکا ضد کشور‌های جهان نشان می‌دهد که این کشور برای نظم جهانی که در شورای امنیت سازمان ملل نمود پیدا می‌کند اهمیتی قائل نیست. تروریست خواندن یمنی‌ها بدون هیچ گونه ادله و مدرکی صورت گرفته و معیار‌های جهانی که همه بر روی آن اتفاق نظر دارند در آن در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.