سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش‌نامه جدید محدودیت‌های کرونایی کارکنان دولت در استان سمنان

معاون توسعه مدیریت استانداری سمنان از صدور بخش نامه جدید محدودیت‌های کرونایی کارکنان دولت در استان خبر داد و گفت: ادارات شهرهای نارنجی با ۵۰ درصد نیروهایشان باز خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فاطمه منصوری معاون توسعه منابع استاندار سمنان با بیان اینکه طی بخشنامه‌ای به ادارت کل استان اعلام شد: نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و حضور کارکنان در محل خدمت ابلاغ شده است، بیان کرد: وضعیت رنگ بندی نارنجی برای شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر و نیز وضعیت رنگ بندی زرد کرونایی برای شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان اعلام می‌شود.‌

او با بیان اینکه وضعیت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در هفته آتی از ۲۲ آذر ماه لغایت ۲۸ آذر ماه ۹۹ منطبق با وضعیت جدید اعلام شده برای هر شهر و رعایت بخشنامه است در نتیجه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان در شهرهای با وضعیت نارنجی حضور تا دو سوم کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری بوده و حضور کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز تا ۵۰ درصد تعیین می‌شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در طی هفته آتی کلیه مأموریت‌های اداری غیر ضروری لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرهای با وضعیت نارنجی حداکثر با ۲۰ نفر مجاز خواهد بود، بیان کرد: حضور تمامی کارکنان ادارات و دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با مأموریت‌های اساسی در شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان در طی هفته آینده الزامی بوده و در سایر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان‌ها نیز می‌بایست با دو سوم کارکنان خود خدمات مورد نیاز مردم را ارائه کنند.

منصوری در خصوص  تکلیف مأموریت‌های اداری در شهرستان‌های استان سمنان نیز، توضیح داد: مأموریت‌های غیر ضروری کارکنان دولت در طی هفته آینده در شهرستان‌های میامی، سرخه و آرادان لغو و برگزاری جلسات در فضای بسته نیز با رعایت کلیه ضوابط و الزامات حداکثر تا سقف ۳۰ نفر مجاز خواهد بود.

انتهای پیام / گ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.