سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های کرونایی استان همدان در هفته آینده

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: محدودیت‌های کرونایی استان همدان در هفته آینده نیز اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،اسدالله ربانی مهر رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: اعمال محدودیت‌های مرتبط با مقابله با همه گیری کرونا در سطح این استان، برای هفته آینده (۲۲ تا ۲۹ آذر) نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

او افزود: استان همدان به لحاظ همه گیری بیماری کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد و برهمین اساس هفته جاری نیز شاهد اعمال یک سری محدودیت‌های خاص در فعالیت صنوف، حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی و همچنین ترافیکی و تردد خودرویی در سطح شهرستان‌های استان بودیم.

ربانی مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه همه شهر‌های استان همدان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند، اعمال محدودیت‌های ابلاغ شده همچنان ادامه دارد و از روز شنبه ۲۲ آذر نیز برای مدت یک هفته دیگر (تا ۲۹ آذر) اجرای محدودیت‌های فعلی تکرار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: تمام محدودیت‌های هفته آینده بر اساس محدودیت‌های فعلی سطح استان تمدید می‌شود و تغییر خاصی در شکل و نوع اعمال محدودیت‌ها نداریم.


او گفت: شرایط نارنجی بسیار شکننده بوده و احتمال بازگشت به شرایط قرمز کرونایی زیاد است بنابراین نباید با بی توجهی به توصیه‌های بهداشتی از جمله حضور در مراسم و دورهمی‌های خانوادگی زمینه ساز بازگشت به شرایط بحرانی شویم.


رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان افزود: به طور قطع با همکاری مطلوب اقشار مختلف مردم در پرهیز از برگزاری و حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی و همچنین رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، می‌توان شاهد تغییر شرایط استان از نارنجی به زرد و در نهایت وضعیت سفید باشیم.

او افزود: درهمین ارتباط فعالیت مشاغل گروه سه و چهار در استان همچنان ممنوع است و باید منتظر بهبود شرایط و اعلام شرایط جدید باشیم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.