سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش گروه‌های مقاومت به عادی‌سازی روابط مراکش و رژیم صهیونیستی

جنبش حماس، جبهه آزادی‌بخش فلسطین، جنبش جهاد اسلامی و انصارالله یمن عادی‌سازی روابط مراکش و رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را غیرقابل قبول توصیف کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، انصارالله یمن اعلام عادی‌سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن با اشاره به عادی‌سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی گفت: هرگونه عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی محکوم و رد است.

سخنگوی انصارالله افزود: هیچ بهانه‌ای برای هیچ کشوری که ادعای عربی یا اسلامی بودن دارد، قابل قبول نیست تا به خاطر آن با رژیم صهیونیستی روابط برقرار کند.

سخنگوی انصارالله تصریح کرد: سکوت عربستان سعودی مقابل این اظهارات کوشنر نشان دهنده میزان فاصله عربستان از امت اسلامی و آرمان‌های مقدس آن از جمله آرمان فلسطین است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به عادی سازی مراکش با اسرائیل اعلام کرد: اعلام روابط مراکش با اسرائیل خیانت به قدس است.

جهاد اسلامی تاکید کرد: حرکت شتابان رژیم های عربی به سمت رژیم صهیونیستی لعنتی است که دامنگیر آنها خواهد شد. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" نیز تاکید کرد: عادی‌سازی روابط مراکش با اسرائیل اشتباهی است که به نفع آرمان فلسطین نیست. رژیم اشغالگر از همه عادی‌سازی‌ها برای افزایش سیاست‌های خصمانه علیه ملت فلسطین سوء استفاده خواهد کرد.

جبهه آزادی بخش فلسطین هم اعلام کرد: اعلام عادی‌سازی رژیم مراکش با رژیم صهیونیستی یک روز سیاه است. خیزش به سمت عادی‌سازی بر ضرورت وحدت گروه های فلسطینی تاکید می‌کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ساعتی پیش اعلام کرد که مراکش با برقراری و عادی سازی روابط خود با اسرائیل موافقت کرده است. مراکش نیز این خبر را تایید کرده است.

یک مسئول فلسطینی در واکنش به این خبر گفت: توافق اسرائیل و مراکش غیرقابل قبول است و رژیم صهیونیستی را به تضییع حقوق مردم فلسطین تشویق می کند.

جراد کوشنر مشاور ترامپ نیز اعلام کرد که عادی سازی روابط عربستان با رژیم اشغالگر صهیونیستی امری قطعی است.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.