سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی منطقه آزاد اروند از مسابقات کشوری زیبایی اسب اصیل عرب

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند به عنوان میزبان مسابقات کشوری زیبایی اسب اصیل عرب انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پیمان ادیبی مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند امروز گفت: مسابقات کشوری زیبایی اسب اصیل عرب از سوی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و در صورت تایید نیز از داوران بین المللی خارجی در این رقابت ها استفاده می شود.

اوافزود: تا کنون بهترین دوره‌های برگزاری این مسابقه ها در استان خوزستان صورت گرفته است و به دلیل سطح بالای رقابت ها در این استان، میزان حضور از سراسر کشور برای شرکت و صعود به رده های بالای رقابتی در دوره‌هایی که در استان خوزستان برگزار می‌شود، بالا بوده است.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: این دوره از رقابت ها قرار است در اسفند ماه امسال در پیست سوارکاری آبادان برگزار شود و سازمان منطقه آزاد اروند آماده میزبانی مناسب از این رقابت هاست.

ادیبی بیان کرد: خوشبختانه منطقه آزاد اروند در رشته سوارکاری دارای استعدادهای نابی است که برگزاری رقابت ها کشوری و بین المللی در شناخت و رشد این استعدادها کمک بسیاری خواهد کرد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان اضافه کرد: مراحل ثبت نام و حضور در این رقابت ها از سوی فدراسیون سوارکاری کشور اعلام خواهد شد.

 انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.