سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت یکصد بسیجی خرمشهری در اجرای طرح شهید سلیمانی

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: تاکنون یکصد نفر از نیروهای بسیجی آموزش دیده برای مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان اعلام آمادگی کرده و آموزش دیده اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،هنگامه پروین رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر روز پنجشنبه گفت: با توجه به وجود داوطلبان از بین نیروهای بسیجی و ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه بهداشت و درمان خرمشهر پیش‌بینی می‌شود این تعداد نیرو در هفته آینده به ۱۸۰ نفر برسد.

او افزود: در کنار نیروهای بسیجی ۱۴ داوطلب جمعیت هلال احمر خرمشهر برای حضور و مشارکت در اجرای طرح شهیدسلیمانی اعلام آمادگی کرده اند.

پروین ادامه داد: این نیروها ضمن گذراندن دوره آموزشی و پس از تشکیل چهار کمیته حمایت و قرنطینه خانگی، کمیته آموزش همگانی،کمیته مراقبتی و عملیاتی ، پایش و نظارت کار خود را به صورت محله به محله آغاز کرده و براساس چک لیست‌های تدوین شده اقدام به پایش و نمونه‌گیری می‌کنند.

او اظهار داشت: مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک های نیروی بسیج و داوطلب مردمی می‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس موثر باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در ادامه گفت: آموزش همگانی برای ارتقای دانش و مهارت مردم برای رویارویی با کووید ۱۹ با تکیه بر برنامه "هر خانه یک پایگاه سلامت" وظیفه بسیار مهم و اقدام بسیار موثر در کنترل این ویروس است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.