سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

️پیام تسلیت نماینده مردم کرمان در پی رحلت آیت الله یزدی

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در پیامی رحلت عالم گرانقدر آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ️پورابراهیمی،نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در پی رحلت عالم گرانقدر حضرت آیت الله محمد یزدی  پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است.

انا لله وانا الیه راجعون

درگذشت مجاهد جلیل القدر حضرت آیت الله محمد یزدی (ره) که عمربا برکت خویش را وقف خدمت به اسلام ونظام جمهوری اسلامی نمود موجب اندوه تمامی علاقمندان به ایشان گردید.

شخصیت مبارز وخستگی ناپذیری که در دوران قبل از انقلاب پرچم دار مبارزه با حکومت ستمشاهی بود وبعد از پیروزی انقلاب با تمام وجود در خدمت انقلاب، امام و رهبری ادای تکلیف نمود.

تلاش‌های بی وقفه ایشان در عرصه‌های مختلف خدمت گذاری به ویژه پرورش نیروی‌های مومن، متخصص و انقلابی برای صیانت از انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام و رهبری و مسئولیت‌های مهمی همچون ریاست قوه قضائیه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه بود.

اینجانب با آرزوی علو درجات برای این عالم جلیل القدر، ارتحال این عالم گرانقدر و مجاهد نستوه را به محضر شریف مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، بیت شریف آن مرحوم، حوزه‌های علمیه و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند سبحان برای روح مطهر آن فقید سعید علو درجات و رحمت و مغفرت الهی مسئلت دارم.

محمدرضا پورابراهیمی
نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.