سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بارش برف در جاده‌های جیرفت

سرپرست معاونت راهداری کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از باز بودن جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی جیرفت با وجود بارش برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجتبی رئیسی ،سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از بارش برف در محدوده تونل اسفند تا دهستان مسکون در محور ارتباطی جیرفت _جبالبارز _دهبکری خبر داد و گفت: راهداران اداره کل راهداری در مناطق کوهستانی مستقر شدند لذا تردد وسایل نقلیه و خودرو‌های عبوری در این محور در جریان است.

او از دپوی شن و نمک مورد نیاز در راهدار خانه جبالبارز و آماده‌باش راهداران خبر داد و افزود: با توجه به ادامه ناپایداری‌ها در صورت نیاز به عملیات راهداری با دستگاه‌های شن و نمک‌پاش این اقدام انجام می‌شود.

رئیسی با اشاره به بارش برف در محور سربیژن _راین و سربیژن _رابر از استقرار گشت‌های راهداری در این محور‌ها خبر داد وگفت: لغزندگی محور‌ها دور از انتظار نیست لذا رانندگان قبل از حرکت وسایل نقلیه حتما از سالم بودن لاستیک‌ها، برف پاکن‌ها، چراغ‌ها، ترمز و لوازم گرمایشی خودرو مطمئن شوند.

او از آمادگی بیش از ۱۷۰ نفر راهدار با ۱۳۰ دستگاه مخصوص راهداری در محور‌های جنوب استان کرمان خبر داد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای عبور و مرور ایمن خودرو‌ها در حوزه خدمات رسانی این اداره کل اتخاذ شده است، بیان داشت: هم اکنون همه محور‌های ارتباطی در جنوب کرمان باز و تردد روان در این محور‌ها جریان دارد.

رئیسی از مردم و رانندگان خواست مشکلات جاده‌ای را با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا همکاران ما نسبت به رفع مشکل در کمترین زمان اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.