سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترخیص بیش از هزار موتور سیکلت توقیفی در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی رسوبی ، یک هزارو ۶۲۵ دستگاه موتورسیکلت در این استان به مالکان آن ها تحویل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: براساس دستور العمل اجرایی پلیس راهور ناجا، موتورسیکلت‌های توقیفی تا قبل از ۲۹ اسفند ۹۸ و غیررسوبی‌ها در توقفگاه‌ها باید ترخیص شوند که طی روز‌های اخیر ۵۹۶ دستگاه موتورسیکلت در البرز ترخیص شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: مالکانی که موتورسیکلت آن‌ها در پارکینگ‌ها توقیف شده می‌توانند تا ۱۷ دی ماه سال جاری با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند

سرهنگ شرق گفت: که مالکان وسیله نقلیه موتوری درصورت داشتن خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال با مراجعه به واحد اجرائیات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نسبت به تقسیط آن اقدام کنند.

او افزود: برابر قانون سن تردد برای موتورسیکلت‌ها حداکثر ۸ سال بوده و شرط ترخیص این موتورسیلکت‌ها نیز بازه زمانی ذکر شده است و چنانچه مالک موتورسیکلت مدعی صحت و سلامت ظاهری و فنی موتور سیکلت و یا داشتن برگ معاینه فنی معتبر است می‌تواند پس از بازدید کارشناس راهور و اخذ تاییدیه مربوطه برای ترخیص اقدام کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: موتورسیکلت‌هایی که هیچ گونه سابقه‌ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه شماره گذاری پلیس راهور و سامانه پارکینگ ندارند ازاین خدمات مستثنی بوده و باید مالکان یا نماینده قانونی آن‌ها به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سرهنگ شرق افزود: این طرح ترخیص مشمول موتورسیکلت‌های رسوبی بوده که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده می‌باشد و موتورسیکلت‌هایی که توسط رده‌های دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقام قضایی توقیف شده اند پس از مراحل مربوطه درفرایند ترخیص این دستورالعمل قرارمی گیرند.

او افزود: موتورسکیلت‌های با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی سی شامل این طرح نمی‌شود.

انتهای پیام /ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.