سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۷ درصدی حامیان ایتام و فرزندان محسنین در مهاباد

مسئول توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: تعداد حامیان ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان نسبت به پارسال ۱۷ درصد افزایش یافت.

رحمان رشیدی مسئول توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۲ هزار و ۱۷۰ حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین را در این شهرستان برعهده دارند که از این تعداد هزار و ۱۰۷ حامی در طرح اکرام ایتام و یک‌هزار و ۶۳ حامی در طرح فرزندان محسنین فعالیت دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعداد حامیان نسبت به پارسال ۱۷ درصد افزایش یافته، افزود: هم اکنون ۶۵۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


بیشتر بخوانید


رشیدی عنوان کرد: هم اکنون سرانه دریافتی هر یتیم در مهاباد ۱ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال و فرزند محسنین ماهانه ۹۶۰ هزار ریال است.

او تصریح کرد: نیکوکارانی که تمایل به کمک به ایتام و فرزندان محسنین داشته باشند می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح مهاباد، به سامانه پیامکی# ۰۴۴۱۰* ۸۸۷۷ * مشارکت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.