سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد کشته شدگان ۱۱ سپتامبر در آمریکا شکسته شد

رکورد بالاترین میزان کشته شدن شهروندان آمریکایی ظرف یک روز که قبل از این به واقعه ۱۱ سپتامبر تعلق داشت، شکسته شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه‌ای بی سی نیوز استرالیا، با وجودی که تا پیش از این، مرگبارترین روز در اذهان مردم آمریکا به واقعه ۱۱ سپتامبر تعلق داشت، روز گذشته رکورد کشته شدگان این حادثه شکسته شد.

بر اساس گزارش شبکه‌ای بی سی نیوز استرالیا، طبق اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز» شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از مرز ۳ هزار نفر در یک روز فراتر رفت.

طبق اعلام دانشگاه جانز هاپکینز، دست کم ۳ هزار و ۱۲۴ نفر روز چهاشنبه بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند که این رقم، رکوردی بی سابقه، از زمان آغاز همه گیری کرونا به حساب می‌آید. همچنین بیش از ۲۲۰ هزار نفر تنها روز چهارشنبه تست ابتلایشان به کرونا مثبت از آب درآمد؛ مسأله‌ای که سبب شده تا بیمارستان‌های آمریکا حد نگران کننده‌ای را در خصوص ظرفیت موجود تخت‌های آی سی یو گزارش کنند.

پیش از این، بالاترین رکوردی که از قربانیان کرونا به ثبت رسیده بود، متعلق به چهارشنبه هفته گذشته بود که بیش از ۲۸۰۰ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده بودند.

در حالی که روز گذشته شمار قربانیان کرونا رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند که آمار قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۳۰۰ هزار نفر نزدیک شده است. بر اساس گزارش‌ها تا کنون بیش از ۲۹۶ هزار نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که این کشور با دارا بودن بیش از ۱۵ میلیون و هشتصد هزار مبتلا، همچنان رتبه نخست موارد ابتلا را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است.

گفتنی است در حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، ۲۹۷۷ نفر جان خود را از دست دادند. همچنین شمار هواپیماربایان ۱۹ نفر گزارش شده که با جمع آنها، در مجموع ۲۹۹۶ نفر در این حادثه جان باختند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.