سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شیراز:

مطالبات خانواده شهدا نباید روی زمین بماند

آیت الله دژکام با بیان اینکه مطالبات خانواده معظم شهدا نباید روی زمین بماند و پیگیری نشود، گفت: امیدوارم مطالبات خانواده شهدا همچنان با جدیت دنبال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با معاون فرهنگی بنیاد شهید کشور، گفت: مدیریت، حمایت و انجام وظیفه نسبت به خانواده‌های ۱۵ هزار شهید استان فارس یک روحیه جهادی و یک اقدام علمی دقیق را می‌طلبد.

امام جمعه شیراز افزود: اینکه وظایف بنیاد شهید را تنها حمایت از خانواده‌های معظم شهدا بدانیم، فرو کاستن نقش و اثر این بنیاد است چرا که کار اصلی این بنیاد در کنار این حمایت، فضاسازی فرهنگی و ترویج روحیه جهاد و شهادت در سطح جامعه و زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

او بیان کرد: البته خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و حمایت از خانواده‌ای که پدر آن خانواده و سرپرست آن خانواده، جان عزیزش را در راه انقلاب اسلامی و حفظ امنیت این کشور داده، یک وظیفه اصلی و اولویت‌دار و مهم برای همه ما است که نباید کوچک و بی‌اهمیت انگاشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه مطالبات خانواده معظم شهدا نباید روی زمین بماند و پیگیری نشود گفت: امیدوارم مطالبات خانواده شهدا همچنان با جدیت دنبال شود و شاهد یک اقدام مستمر و اثرگذار در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.