سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ کیلوگرم ماده مخدر در الیگودرز

کشف ۶ کیلوگرم ماده مخدر گل، توقیف محموله‌های قاچاق و ارایه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ساعت آموزش فنی از جمله اخبار کوتاه چهارشنبه ۱۹ آذر در لرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سرهنگ عباس محمدی فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: ۶ کیلوگرم ماده مخدر گل از ۲ قاچاقچی در یکی از روستاهای بخش ذلقی کشف شد.

سرهنگ عباس محمدی افزود: با تلاش عوامل مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و پاسگاه محلی در یکی از روستاهای بخش ذلقی و با اخذ حکم دادستانی، ۲ نفر که اقدام به کاشت گل و خشک کردن آن در منزل کرده بودند دستگیر شدند.

او همچنین افزود: عوامل نیروی انتظامی در ایست و بازرسی خمه، سه دستگاه وسیله نقلیه حامل بار قاچاق را توقیف و محموله آن را ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: محموله های کشف شده شامل ۵۸ تن و ۴۴۰ کیلوگرم کنجاله سویا، پنج تن و ۴۶۰ کیلو گرم ذرت دامی و یک دستگاه تلویزیون ۶۵ اینچ قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان گفت: امسال یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارایه شده است.

محمدرضا آذرخش افزود:‌ این آموزش ها در زندان، برای معتادان بهبود یافته، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی، سکونت گاه‌های غیر رسمی، کارگاه های سیار شهری و روستایی، عشایر، محیط کار و مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاهها ارایه شده است.

او تصریح کرد: در سال جاری ۲۹۳ حرفه در فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می شود که از این مجموع ۱۵ مورد بصورت مجازی و مابقی نیز بصورت تلفیقی برگزار می شوند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.