سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۲۱۰۰ مورد بازرسی و نظارت بر ناوگان حمل و نقل کالا

معاون حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی، عملکرد شرکت‌ها و رانندگان در زمینه اجرای دقیق ضوابط خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خسروی معاون حمل و نقل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی، عملکرد شرکت‌ها و رانندگان در زمینه اجرای دقیق ضوابط خبر داد.

او گفت : از آذر ماه پارسال تا آذر ماه امسال ۲۵۰ مورد نظارت بر عملکرد، لغو فعالیت رانندگان بخش کالا انجام شده و بیش از ۲۱۰۰ ناوگان حمل و نقل کالا مورد بازرسی و بازدید دوره‌ای قرار گرفته است.

او افزود: ۸۳شرکت، موسسه، شعب و نمایندگی حمل و نقل کالا استان کرمانشاه موجود است که ۴۲ شرکت حمل و نقلی تمدید پروانه فعالیت شده اند.

خسروی افزود: از آذر ماه پارسال تاکنون ۵۷۰ مورد نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا انجام و ۲۱ جلسه هم اندیشی در بخش حمل و نقل کالا برگزار شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: نظارت بر نحوه اجرای عملکرد شرکت‌ها و رانندگان در زمینه اجرای دقیق ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی، در خصوص ناوگان ملکی شرکت‌ها و رعایت برنامه نویسی دقیق بر مدیر فنی از مهمترین اقدامات معاونت حمل و نقل بوده است.

او افزود: تعداد کل ناوگان (کامیون) حمل و نقل کالا برونشهری ۱۲۵۲۷ و تعدادکل رانندگان کامیون حمل و نقل کالا فعال استان ۱۹۰۸۷ و تعداد رانندگان فعال ناوگان وانت باری ۹۹۵ و تعداد ناوگان وانت باری فعال ۱۷۵۴۴ است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.