سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات محسن رضایی درباره سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده + فیلم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جزئیاتی از ترور شهید فخری زاده را بیان کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: شهید فخری‌زاده با یک سلاح هوشمند و کنترل از طریق ماهواره مورد هدف قرار گرفت که این سلاح در ارتش ناتو ساخته شده است.

 

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
مهدی باقری
۰۰:۱۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
درحالی که کاملابابی دین وشرفهایی مثل امریکاواسراییل ووهابی هاوترکیه ی روباه سفت ودراختیاردیگران درحال جنگ هستیم حالاوقتش هست که دولت دریک کلام ایران را به کلاهک هسته ای مجهزکند... کلاهک هسته ای حق مسلم ماست...
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
اسرائیل رو باید نابود کنیم
Sia
۰۹:۲۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
وقتی آن چند کشور پلید اروپایی ترورهای مردان بزرگ ایران را محکوم نمی کنند و سکوت می کنند ،بنابرین محکوم نکردن آنان خود دال بر اطلاع داشتن از این ترورها بوده وبطور مستقیم و غیر مستقیم از طریق سفارتخانه هایشان در این ترورها نقش داشته اند.سفارتخانه های آلمان انگلیس فرانسه در ایران با امریکا و صهیونیستها همکاری نزدیکی دارند
مصمم
۲۳:۵۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
اروپا و آمریکا نمی توانند ببینند و می خواهند نگذارند یک کشور اسلامی و انقلابی ، آزاد و مستقل و پیشرفته وجود داشته باشد آنها می خواهند ما همیشه مصرف کننده و طبعاً مطیع بی چون چرای آنها باشیم و همیشه خودشان را نژاد برتر جهان جا زده و دیگران را مجبور به قبول نوکری خودشان کنند ولی فرزندان عاشورا دیگر اجازه نخواهند داد که حداقل در ایران اسلامی و علوی این هدف شیطانی خود را محقق کنند .
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
این کاملا واضحه که درست مثل دفاع مقدس کل جنایتکاران دنیا جمع شده اند که به کشور عزیزمان آسیب بزنند .مرگ و لعنت برخیانتکاران که با آنها دست دوستی میدهند .
حمید
۲۲:۳۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه اسرائیل رو .
اینا از عرب جاهل هم بدترن.
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
شما هنوز اسرائیل نشناختید