سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اتحادیه صنف فروشندگان تلفن همراه در مشهد:

مجتمع‌های فروش موبایل در مشهد خطری ازنظر شیوع کرونا ندارند

رییس اتحادیه صنف فروشندگان خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد گفت: مجتمع‌های فروش گوشی تلفن همراه در این شهر که مرکز عمده فروش این کالا می‌باشند، به هیچ وجه خطری از نظر ازدحام جمعیت و شیوع کرونا ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین اکبری رییس اتحادیه صنف فروشندگان خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد گفت: مجتمع‌های تجاری در تهران اغلب ۶ طبقه و دارای حدود هزار و ۵۰۰ واحد صنفی هستند، اما مجتمع‌های تجاری فروش موبایل در مشهد یک تا ۲ طبقه بوده و ۲ در دارند.

او افزود: زمانی که مجتمع‌های تجاری فروش گوشی تلفن همراه در مشهد بسته باشند، سرریز آن به مغازه‌های حاشیه خیابان می‌ریزد و باعث ازدحام جمعیت و افزایش خطر ابتلا به کرونا می‌شود لذا بهتر بود این صنف بویژه مجتمع‌های تجاری مشمول تعطیلی‌های اجباری نمی‌شد.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه فقط فعالیت مراکز خدمات گوشی تلفن همراه را مجاز اعلام کرده و فعالیت فروشندگان آن و همچنین صنوفی را که در مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌ها مستقر هستند ممنوع کرده است.

اکبری بیان کرد: از سوی دیگر در شرایط شیوع کرونا و لزوم ماندن مردم در خانه بویژه دورکاری کارمندان و مشاغل دیگر، نیاز آنان به گوشی تلفن همراه و خدمات جانبی آن به شدت افزایش یافته و این صنف باید در روز‌های کرونایی به صورت محدود فعالیت خود را ادامه دهد تا پاسخگوی نیاز شهروندان باشد.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.