سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف:

طرح شهید سلیمانی در خوسف اجرایی می شود

بشیری گفت: طرح شهید سلیمانی در قالب ۵۶ تیم مراقبتی و نظارتی از فردا در شهرستان خوسف اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: با مدیریت و پشتیبانی دستگاه‌ های اجرایی، صنوف و مردم توانسته ایم روند قابل قبولی در کنترل بیماری کرونا داشته باشیم.

او افزود: با اجرای طرح شهید سلیمانی به دنبال قطع زنجیره منحوس بیماری کرونا با رویکرد آگاهی بخشی، آموزش بیماریابی، قرنطینه هوشمند و تشخیص و درمان در خانه و کمک به بیماران هستیم.

بشیری با اشاره به انعقاد تفاهم طرح شهید سلیمانی در سطح کلان کشور، بیان کرد: این طرح حالت قرارگاهی دارد و همه مجموعه‌ ها با مجموعه سپاه همراهی خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف تصریح کرد: بر اساس ساز و کار‌های بسیج و نیرو‌ های مردمی در طرح شهید سلیمانی توانسته ایم کار را به صورت غیر رسمی شروع کنیم، اما از فردا این طرح به صورت هدفمند در سطح شهرستان آغاز می‌ شود.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: نیازمند ورود میدانی تمامی دستگاه‌های اجرایی در طرح شهید سلیمانی هستیم و اولویت ما توجه و تمرکز به حوزه سلامت است تا سلامت را برای مردم حفظ کنیم.

بشیری گفت: شرح وظایف کمیته‌ های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شامل کمیته‌ های حمایتی، کمیته رهگیری و مراقبت، کمیته آموزش و کمیته نظارت مشخص شده است، همچنین افراد و نیرو‌ های بسیجی در این کمیته‌ ها سازماندهی و آموزش‌ های بهداشتی را فراگرفته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف ادامه داد: کمیته عملیاتی محله در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت فرمانده پایگاه و استفاده از ظرفیت بهداشت، هلال احمر، سازمان‌ های مردم نهاد، نماینده آموزش و پرورش، معتمدین محله و داوطلبان مردمی انجام وظیفه خواهد کرد.

گفتنی است در جهت طرح شهید سلیمانی ۱۱۸ نفر بسیجی شهرستان در قالب ۵۶ تیم در کمیته‌ های مراقبتی، حمایتی و نظارتی برای خدمت به مردم سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.