سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرار گرفتن شهرستان‌های کرمانشاه در وضعیت نارنجی و زرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : با توجه به قرار گرفتن شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی و زرد از نظر شیوع بیماری کرونا، رشته‌های ورزشی کم برخورد مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : فعالیت این رشته‌ها در سطح استان تنها در صورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با ۵۰ درصد ظرفیت مجاز شناخته شده است.

او گفت : بر این اساس تمام باشگاه‌های بدنسازی سطح استان در صورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ۵۰ درصد از ظرفیت خود مجاز به فعالیت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: فعالیت رشته‌های ورزشی رو باز و کم برخورد مانند پینگ پنگ، فوتبال، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و والیبال نیز با ۵۰ درصد ظرفیت مانعی ندارد.

رحیمی با بیان اینکه استخر‌ها همچنان تعطیل هستند،افزود: رشته‌های پر برخورد مانند کاراته، کشتی، جودو و ورزش‌های رزمی تکواندو همچنان ممنوعیت فعالیت دارند و سالن‌های تخصصی آن‌ها نیز بسته است.

او با بیان اینکه با دقت بر روند فعالیت باشگاه‌های ورزشی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آن‌ها نظارت می‌شود، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ بازرسی از باشگاه‌های استان صورت گرفته که منجر به پلمب ۴۰ باشگاه متخلف شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: سه گروه از بازرسان در شهر کرمانشاه و در هر یک از شهرستان‌های استان یک گروه کار نظارت بر اماکن ورزشی را برعهده دارند.

رحیمی با اشاره به برنامه‌های حمایتی دولت از مشاغل آسیب دیده از کرونا، افزود: باشگاه‌های خسارت دیده از شیوع ویروس کرونا می‌توانند به منظور دریافت تسهیلات حمایتی اقدام کنند.

او افزود: بخش عمده‌ای از باشگاه‌های استان در سامانه دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده اند و تاکنون حدود سه میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.