سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مراکز تعویض پلاک استان همدان

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت نارنجی کرونایی مراکز تعویض پلاک بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهور استان همدان افزود: به منظور جلوگیری از تجمع و ازدحام خدمات رسانی در مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری اینترنتی است و متقاضیان ابتدا باید به سایت nobatdehi.epolice.ir مراجعه، سپس نوع خدمت دریافتی را اعلام کنند.

او اضافه کرد: یکی از رویکرد‌های اصلی پلیس، اینترنتی و آنلاین کردن خدمات با هدف پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه خدمات گیرندگان از مجموعه انتظامی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است. بازگشایی مراکز تعویض پلاک استان همدان

سرهنگ فکری درباره نحوه فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی نیز گفت: آموزشگاه‌های رانندگی استان همدان باز است، اما با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تنها آزمون عملی از افراد دریافت می‌شود. وی ادامه داد: آزمون شفاهی تا زمان بازگشت وضعیت به شرایط عادی متوقف شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: همه شهرستان‌های این استان به جز فامنین دارای مرکز تعویض پلاک هستند.

پیش از این و به علت شیوع کرونا، مراکز تعویض پلاک در دو نوبت در استان همدان تعطیل شدند. هم اکنون دریافت نوبت در مراکر تعویض پلاک خودرو، اینترنتی است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.